دوره آموزش زبان هلندی در آموزشگاه زبان گویش قزوین

زبان آموز گرامی:

ضمن خیر مقدم و سپاس از اینکه آموزشگاه زبانهای خارجی گویش را انتخاب نموده اید بسیار مفتخریم که بعنوان اولین و تنها مرکز آموزش زبان هلندی در استان قزوین در خدمت شما عزیزان می باشیم.

آموزشگاه زبان‌های خارجی گویش قزوین :برگزار کننده دوره های آموزشی کلاس زبان هلندی میباشد.

تاریخچه زبان هلندی

 زبان هلندی از زبان های ژرمنی و زیر شاخه زبان های هندواروپایی است. هرچند که قدمت این زبان به سال ۱۰۷ میلادی برمی گردد اما آثار مکتوب بسیار محدودی از آن در دسترس  می باشد. تاریخ این زبان را می توان به سه دوره هلندی باستان، هلندی میانه و هلندی امروزی تقسیم کرد. هلندی باستان از سال های ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ میلادی بوده است که زبان هلندی تاثیرات زیادی از زبان آلمانی و انگلیسی کهن گرفته است.

هلندی میانه که از سال های ۱۱۰۰ تا ۱۷۰۰ میلادی بوده سات زمانی است که زبان دستور زبان و فرهنگ لغات هلندی با گرفتن تاثیرات بیشتر از زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی شکل گرفته است و در دوره مدرن که از سال ۱۷۰۰ میلادی تا کنون بوده است این زبان به صورت ثابت پا برجا بوده است اما همچنان و سالانه لغات بسیاری را از زبان های دیگر در فرهنگ لغات خودش استفاده می کند. البته واژه های هلندی بسیاری زیادی نیز به دلیل مهاجرت ها در قرون اخیر وارد زبان های آمریکا و انگلیس و دیگر کشورها شده است.

تاثیر زبان هلندی درمهاجرت و ادامه تحصیل

یکی دیگر از اهدافی که اغلب مردم زبان هلندی را یاد می گیرند مهاجرت و یا ادامه تحصیل در دانشگاه های هلند و بلژیک می باشد چرا که این کشور ها جزء کشورهای مرفه و صنعتی اروپا به حساب می آیند و محل مناسبی برای تحصیل و زندگی هستند.

تاثیر یادگیری زبان هلندی

زبان هلندی، نزدیکی قابل توجهی به زبان های انگلیسی، دانمارکی و نروژی دارد بنابراین یادگیری این زبان می توان پلی برای یادگیری زبان های مشابه هم باشد و یادگیری آنان را برای افراد راحت تر کند.

شما میتوانید جهت مشاوره با اساتید، با آموزشگاه زبان گویش تماس بگیرید. و در صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر از سایر دوره های آموزشی زبان های خارجی آموزشگاه گویش قزوین روی لینک معرفی دوره ها کلیک نمائید.

دوره آموزش زبان دانمارکی