learn-english-300x208    

گروه سنی و کتاب های زبان انگلیسی موسسه گویش قزوین 

موسسه زبان گویش قزوین با سالها تجربه ارائه دهنده ی دوره های آموزشی برای تمام گروه سنی و افراد با دانش،انگیزه و پیش زمینه های متفاوت است و با مطالعه و بررسی انواع کتاب های آموزش انگلیسی مختلف ، کتابهای به روز و مناسب با هر سنین را گزینش کرده و به زبان آموزان آموزش می دهد.

انواع گروه سنی و کتاب های زبان انگلیسی موسسه گویش قزوین :

۱٫گروه سنی خردسالان :

همونطور که می دانید شروع آموزش و یادگیری زبان های دوم  در سنین کودکی نتایج بهتری را  به بار می آورد. در این بین انتشارات پیرسون به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تالیف کتاب های آموزش زبان، هر ساله عناوین مختلفی را منتشر می نماید. یکی از کارآمدترین این عناوین سری پاکتس می باشد. هییت علمی گویش این کتاب رو به علت تاکیدی که بر روانشناسی خردسالان داشت انتخاب کرد که این گروه سنی زبان انگلیسی را با شعر ،مکالمه، آواز و … فرابگیرن.

اتمسفر کلاسها در گویش بر اساس صمیمیت و ایجاد محیطی بدون استرس برای تمامی گروه های سنی به ویژه خردسالانی که بتازگی شروع به یادگیری زبان نموده اند ، فراهم شده است.

photo_2016-11-19_18-34-18

Pockets 

 

 

۲٫گروه سنی کودکان :

کتاب در نظر گرفته شده برای این گروه سنی انگلیش ادونچر است. این کتاب با ارائه ی روشهای کاربردی و خلاقانه زبان آموزان را ترغیب به مکالمه زبان انگلیسی می کند.

Hip Hip Hooray

 

۳٫گروه سنی نوجوانان :

فمیلی اند فرندز یکی از مجموعه کتاب های جدید آموزش زبان انگلیسی ویژه زبان آموزان در سطح مبتدی و متوسط می باشد. این مجموعه دارای ۷ سطح کامل می باشد. این مجموعه به علت تقویت تمام مهارت های زبانی مورد استقبال بسیار زیاد نوجوانان قرار گرفته .یکی از ویژگی های خوب این مجموعه  آموزش تلفظ و لهجه و استرس کلمات است اگر زبان آموزان قصد دارند که از کودکی شروع به یادگیری زبان انگلیسی خود کنند، پس بهتر است که از همان ابتدا با تلفظ صحیح و لهجه ی خاص آن زبان را بیاموزند تا بعد از گذشت مدتی بتوانند مانند یک انگلیسی زبان، صحبت کنند. این مجموعه همراه با ویدئو های آموزشی تدریس می شود.

Family and Friends

images-3

۴٫گروه سنی بزرگسالان :

دوره بزرگسالان مختص رده سنی پانزده سال به بالا بوده و شامل سه بخش “متوسط” و “پیشرفته” و ” فوق پیشرفته ” می باشد.که برای بخش متوسط مجموعه کتب تاچ ستون و برای بخش پیشرفته مجموعه کتب ویو پینت و برای بخش فوق پیشرفته پکیج کتاب های آیلتس آموزش داده خواهد شد. اهداف ما در این دوره عبارتند از :

آموزش سیستماتیک ۴ مهارت زبانی.

آموزش کلمات و اصطلاحات گفتاری انگلیسی زبانان برای تعامل فعال تر.

آموزش کاربردی زبان در قالب موقعیت های واقعی و قابل درک فعالیت های روزمره.

وصل کردن جملات به همدیگر و بالا بردن اعتماد به نفس زبان آموزان در برخورد با موقعیت های مشابه است .

اهداف سطح پیشرفته ، زبان آموزان به پالایش و تقویت توانایی های زبانی خود می پردازند، چهار مهارت زبانی را به راحتی و در سطح پیشرفته استفاده نمایند. در ضمن اندوخته ای غنی از واژگان، ساختار ها و کاربرد های زبانی در اختیار دارند. به علاوه با سرعت عمل و انعطاف پذیری بالاتر و بدون نیاز به فکر کردن صحبت خواهند کرد.

اهداف سطح فوق پیشرفته ، آمادگی زبان آموزان برای امتحانات IELTS و TOEFL می باشد.

Touchstone . Viewpoint

گروه سنی و کتاب های زبان انگلیسی موسسه گویش قزوینphoto_2016-11-19_19-29-44

این توضیح بسیار مختصری از گروه سنی و کتاب های زبان انگلیسی موسسه گویش قزوین بود.برای کسب اطلاعات بیشتر با ماتماس بگیرید.

مراحل ثبت نام در آموزشگاه زبان گویش قزوین: تماس با ما ⇐ تعیین سطح ⇐ مشاوره و راهنمایی اساتید گویش ⇐ ثبت نام 

 

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.