دوره زبان آلمانی بصورت ترمیک

در آموزشگاه زبان گویش قزوین، دوره‌های آموزش زبان آلمانی با کمک اساتید مجرب  در فضای آموزشی مناسب و حرفه ای برگزار می‌شود. این دوره‌ه روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار می‌شوند و ساعت شروع آن‌ از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ می‌باشد. شروع این دوره  از روز سه شنبه، ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود. کتابی که در این دوره به تدریس می‌پردازیم کتاب “MENSCHEN” است.

هدف از آموزش زبان آلمانی در گویش قزوین، توسعه مهارت‌های زبانی و ارتقای دانش آموزان در زمینه زبان آلمانی است. با استفاده از کتاب “MENSCHEN”، دانش‌آموزان قادر خواهند بود تا مهارت‌های چهارگانه زبان آلمانی یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن را بهبود دهند.

با تدریس کارآزموده و مجربان آموزشگاه گویش قزوین، دانش‌آموزان قادر خواهند بود تا با روش‌های جدید و موثر دریافت مطالب زبانی شوند. دستیابی به مهارت‌های زبانی برای خرده‌سازی جملات، راه‌اندازی مکالمات زنجیره‌ای و آماده‌سازی برای آزمون آلمانی از کلیه اهداف این دوره است.

اگر شما نیز به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید، می‌توانید در آموزشگاه زبان گویش قزوین ثبت‌نام نموده و در دوره‌هایی که از روز سه شنبه، ۲۷ تیرماه آغاز می‌شوند، شرکت کنید. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.